Algemene product, verkoop- en leveringsinformatie
Inloggen
Offertelijst
Winkelwagentje
-
Grootste collectie van Limburg Beste tuinmeubelenwinkel 2019
Direct contact : +31(0)46-4000 245

Algemene product, verkoop- en leveringsinformatie

VERKOOP

  • Afhalen van producten: Prijzen zijn gebaseerd op zelf meenemen, bij service ruiling of reparatie dient u het product zelf retour te brengen.
  • Vastgestelde prijzen: Wij hanteren een laagste prijs garantie. Lees de voorwaarden op: https://www.spork.nl/laagste-prijsgarantie/
  • Garantie: 2 jaar volledig. Onderhouds- of beschermingsmiddelen dient u zelf aan te brengen. Het is verplicht om de juiste onderhoudsproducten te gebruiken om de garantie te waarborgen. 
  • Annuleringskosten: Bij ontbinding van de order betaalt u 20% van het aankoopbedrag en 80% indien de artikelen al voor u zijn binnengekomen. 
  • Orderwaarde: Bij een invoer- of notatiefout dient u het juiste (sub)totaalbedrag: aantal(len) x stuksprijs/bedrag(en) opgeteld, te voldoen.


PRODUCT

  • Productinformatie: U heeft voor alle artikelen de productinformatie ontvangen.
  • Afmetingen: Deze kunnen in werkelijkheid ca. 2 cm. afwijken.
  • Bescherming- en onderhoudsmiddel(en): Er is altijd een passend onderhoudsmiddel in onze winkel (op bestelling) verkrijgbaar. Regelmatig onderhoud verlengt de levensduur en voorkomt problemen. Indien andere onderhouds- en reinigingsmiddelen worden gebruikt vervalt de garantie. 
  • Het gebruik van afdekhoezen is op eigen risico. Gebruik van afdekhoezen kan leiden tot vlek en/of -schimmelvorming, hierop kunnen wij geen garantie geven. 
  • Verkleuring: Alle artikelen zijn verkleuringsgevoelig, direct zonlicht verhoogt dit risico. Per materiaalsoort verschilt het aantal zonuren voordat verkleuring plaatsvindt. 
  • Kleurverschil: De kleur kan altijd afwijken van de staal en/of  het showmodel. Bij bestelling van dezelfde kleur op verschillende artikelen, dient u rekening te houden met onderling kleurverschil (afwijkende productie op verschillende momenten/locaties vanuit andere grondstoffen/kleurbadges).
  • Bescherming van vloeren: U bent hiervoor zelf verantwoordelijk. Controleer daarom altijd vooraf de onderzijde van de poten en/of wielen op juiste bevestiging en geschiktheid voor de vloer. Op harde vloeren dient u altijd vilt onder de poten en rubber wielen te gebruiken. Daarnaast dienen het loopvlak en de bevestigingspunten van gemonteerde wieltjes regelmatig gecontroleerd en indien nodig schoongemaakt, vervangen of vastgedraaid te worden. Dit voorkomt snelle slijtage en/of beschadigingen van rollers als de vloer.
  • Sterk (= >25%) afgeprijsde artikelen.  Eventuele beschadigingen dienen binnen 8 dagen na leverdatum gemeld te worden. Nadien vervalt de garantie op uiterlijkheden. 


BEKLEDING

  • Plooivorming: Na ingebruikname zal bij alle gestoffeerde meubelen en kussens, ongeacht de bekledingssoort en vulling plooivorming ontstaan.
  • Pilling: De gekozen bekleding kan pluisvorming gaan vertonen. Deze pluisvorming of vervilting is een stof-eigenschap. Dit wordt veroorzaakt door o.a wrijving en/of externe pilling (fleeceplaid). Behandeling met een pluizentondeuse zal dit effect gedeeltelijke en tijdelijk kunnen verhelpen.
  • Shading: Deze stof heeft een vleug en geeft een zogenaamd schaduweffect.
  • Stoffeerrichting: De stoffeerrichting kan kleurnuances veroorzaken, bijvoorbeeld bij het hoekelement.
  • Patroonstof: Stoffen worden niet op patroon gestoffeerd.


ZITMEUBEL

  • Opstelling: Bij hoekopstelling wordt altijd van zittend in rechts aangegeven naar zittend in links aangegeven.
  • Vulling: Afhankelijk van het gebruik krijgt het zitcomfort een steeds zachter karakter. Dit gebeurt al snel omdat materialen warm worden. Ook zal er een verschil in hardheid ontstaan tussen intensief en minder intensief gebruikte delen.
  • Constructie: Bij onderdelen met een afwijkende opbouw en constructie (zoals een hoekelement, hocker of element met een functie) kan het zitcomfort verschillend zijn.
  • Losse zit en/of rug kussens: Losse kussens geven een nonchalant effect en moeten regelmatig (dagelijks) opgeschud worden.


HOUT

  • Krassen: U dient onderzetters/vilt te gebruiken om uw houten meubels te beschermen. Gebruik/plaats geen scherpe voorwerpen op de bladen.
  • Vlekken: U dient eventuele vloeistoffen/vaste stoffen welke vlekken kunnen veroorzaken direct te verwijderen om inwerking hiervan te verminderen. Tijdig onderhoud vermindert kans op snelle inwerking. Langdurige blootstelling geeft permanente verkleuring aan uw meubelen.
  • Werken hout: Hout kan gaan werken en daardoor scheuren of trekken, zolang dit geen nadelige gevolgen heeft voor de constructie is dit toegestaan.
  • Oud (gemaakt) hout: Het meubel heeft alle rustieke kenmerken van oud hout (opgevulde) noesten, gaten. Scheuren en golving, tevens kunnen er sterke kleurafwijkingen zijn in de verschillende delen.


LEVERING

  • Opslag: Opslag voor latere afhaling is mogelijk indien tenminste 25% van de order is aanbetaald. Kosten voor opslag zijn € 40.- per maand als dit langer duurt dan bij verkoop besproken. 
  • Afhalen: Afhalen kan nadat u van ons bericht heeft ontvangen dat het product voor u klaarstaat. 
  • Betaling: U kunt contant, per pin (creditcard niet mogelijk) betalen. 
  • Ruilen: Alleen voorraad artikelen kunnen binnen 8 dagen - indien onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking geruild worden. Wij geven geen geld retour op meubelen. Artikelen welke speciaal voor u zijn besteld kunnen niet worden geruild. Uitverkoop en showroom modellen mogen niet geretourneerd worden.
  • Transport: U kunt kosteloos 2-3 uur gebruik maken van een aanhangwagen (borg € 250.-) Vooraf reserveren is noodzakelijk. De bestuurder dient akkoord te gaan met de huurvoorwaarden. Het eigen risico voor gebruik van de aanhanger is maximaal € 1500.-. Denk aan de witte kentekenplaat voor de aanhanger. 
  • Bezorgen: U bent zelf verantwoordelijk dat de bestelde meubelen in de lift/trapgat/woning passen. Meubels worden door het team van Spork geplaatst bij een orderbedrag boven de € 350.-. 
  • Plaatsing: Alleen begane grond, zonder trappen.
  • Wanneer er een bezorgafspraak is gemaakt en er is niemand thuis worden € 75.- bezorgkosten in rekening gebracht. 
  • Service aanvraag: Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, willen wij u vragen de klacht online aan te melden via https://www.service.spork.nl. Klachten n.a.v. levering (afhaal/bezorging) dienen binnen 14 dagen te worden gemeld. Klachten ontstaan tijdens gebruik dienen binnen 2 maanden te worden gemeld. Indien het probleem visueel zichtbaar is graag direct foto’s uploaden bij uw serviceverzoek. Indien dit niet lukt helpen wij u graag. U kunt meerdere problemen in een melding aangeven, Na melding ontvangt u zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.
  • Verpakkingsmaterialen worden standaard niet mee retour genomen. 

De nieuwste tuintrends als eerste ontvangen?

Winkelwagentje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20200927 05:56:01 PC11False0FalseTrue0